"If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is: Infinite." William Blake

Friss topikok

  • Xenosz: Örülök, sőt imádlak az itt leírtakért! Mi is szeretünk! Nagyon! (2010.11.25. 12:37) Pasikról
  • agamost: Ez a történetet én is szeretem és pont a napokban meséltem a gyerekeimnek. (2010.10.15. 08:43) A kedvenc játékom :)
  • darvicor: Nagyon sok sikert a kereséshez! Kívánom, hogy mielöbb megtaláld! (2010.07.02. 10:25) Mit szeretnék az életben?

Linkblog

HTML

Gyerekekről...

2010.07.26. 18:09 | manderley | Szólj hozzá!

Egy gyerek felelősség, ezt mondják, de ezt sosem értettem, valakiről gondoskodni nekem öröm.
Egy babát akarni nem lehet, csak hagyni, hogy legyen vagy nem.

Ha nem, nekem sosem jutna eszembe akarni, olyan sok pici gyerek van, akinek nincsen családja.
Egyáltalán nem biztos, hogy egy baba egészséges, még a hétköznapi vizsgálatok is csak egy valószínűséget adnak. És én nem tudnék sosem ezen az alapon dönteni.
Egy kutyáról is élete végéig gondoskodni kell, azt mégsem bánják az emberek.
Egy baba mindig kockázat, a legjobb körülmények között sem biztos, hogy senkinek nem lesz baja, mikor megszületik…



Ilyet egy nő, aki belegondol, olyanért vállal csak, akiért megéri.

Olyanért, akit sosem csapna be, és sosem próbálna semmire rákényszeríteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://manderley.blog.hu/api/trackback/id/tr522177877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása